Hyvät asiakkaamme,

Seuraamme Suomen koronavirustilanteen kehittymistä jatkuvasti, ja teemme heti tarvittavia toimenpiteitä, mikäli siihen tulee tarvetta.

Klinikkamme palvelee normaalisti, rallirokotuksia lukuuonottamatta. Rallirokotukset ovat toistaiseksi peruttu.

Pyrimme pitämään odotustilan mahdollisimman ruuhkattomana, joten pyrimme ohjaamaan potilaat heti hoitohuoneisiin mahdollisuuksien mukaan.

Pyydämme, että potilaan saattojoukko pidettäisiin mahdollisimman pienenä infektiopaineen kontrolloimiseksi.

Pyrimme haastavasta tilanteesta huolimatta palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin!

Siivoamme ja desinfioimme pintoja klinikallamme entistäkin tehostetummin. Kassalta löytyy useampi käsidesi sekä nenäliinoja asiakkaidemme käyttöön. Puhdistamme tehostetusti mm. ovenkahvat, maksupäätteen, aulan sohvat sekä kassatiskin pinnat erityisen tarkasti viruksiin tehoavalla desinfiointiaineella, ja koko henkilökuntamme huolehtii käsihygieniasta vielä normaaliakin tarkemmin.

Palvelemme normaalisti myös puhelimen ja sähköpostin välityksellä, sekä nettiajanvarauksemme toimii normaalisti. Lähipäivinä otamme käyttöön myös eläinlääkäreiden nettivastaanoton – pysy kuulolla!

Pysytään kaikki terveinä
– Sovetin tytöt